Η παραλία Μετοχίου στην Εύβοια που αξίζει να επισκεφθείτε

Η Παραλία Μετοχίου είναι παραθαλάσσιος οικισμός του δήμου Κύμης-Αλιβερίου της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας.  Βρίσκεται στη κεντρική Εύβοια και απέχει 60 χιλιόμετρα από την  Χαλκίδα.

Η παραλία έχει βότσαλο και πεντακάθαρα αιγαιοπελαγίτικα νερά. Η παραλία είναι κατά το ήμισυ οργανωμένη, ενώ ένα τμήμα της προσφέρεται για ήρεμες βουτιές και μπάν. Όσο πλησιάζεις στο νερό ενώ το σκηνικό είναι πιο άγριο όσο πλησιάζεις στις δύο άκρες της παραλίας και τα βράχια.

Η παραλία Μετόχι δεν έχει οργανωμένο τμήμα με ξαπλώστρες και ομπρέλες  οπότε καλό θα είναι να  έχετε φροντίσει πως θα προστατευθείτε από τον καυτό ήλιο που χτυπάει όλη σχεδόν την ημέρα την παραλία. Υπάρχει οργανωμένη καντίνα για καφέδες, παγωμένα νερά και σνακς.

Πως θα πάτε

Από Χαλκίδα ακολουθείτε τον δρόμο προς Ν. Αρτάκη και Β. Εύβοια. Στην Ν. Αρτάκη στρίβετε δεξιά προς Στενή και εκεί συνεχίζετε όπως πάει ο δρόμος ανηφορίζοντας στην Δίρφυ, το ψηλότερο βουνό στην Εύβοια. Αφού φτάσετε στο ψηλότερο σημείο που περνάει ο δρόμος, κατηφορίζετε μερικά χιλιόμετρα – εντυπωσιακή θέα, έλατα και κλεφτές ματιές στο Αιγαίο – μέχρι να δείτε πινακίδα για Μετόχι και Κύμη. Εκεί κάνετε δεξιά, θα περάσετε σχεδόν ένα χιλιόμετρο χωματόδρομο (πολύ καλής ποιότητας) και σε λίγα λεπτά θα είστε στο χωριό Κούτουρλας.

Προσπερνάτε το χωριό και θα συναντήσετε πινακίδα για παραλία Μετοχίου, την ακολουθείτε συνεχίζοντας από μία υπέροχη διαδρομή μέσα στα πλατάνια και σε λίγα λεπτά βρίσκεστε στην παραλία Μετοχίου.

Δείτε περισσότερα πλάνα στο παρακάτω βίντεο